lördag 23 april 2016

Allergi ?

Hej på er ❤️

Det är så himla skumt... I onsdags natt vaknade jag flera gånger på natten av att det kliade som attan på min kropp. Tänkte inte så mycket mer på det då man kliade och sov samtidigt typ ;)
Men på morgonen efter att ha duschat så såg jag att jag hade som utslag/bett över stora delar av kroppen !
Jag fick panik och slängde ut alla sängkläder och trodde spontant att det var något skit i sängen. Men ingen annan i familjen fick något och mot eftermiddagen så hade typ allt försvunnit...

Nu till problemet, jag har fått det igen ! Grr :(
Har även kopplat ihop det med att jag vid båda tillfällena har druckit vin, gah !!!
Har jag gått och blivit allergisk mot alkohol så kan jag ju lika bra checka ut haha !
Sommaren är förstörd !!!;(

Nä men allvarligt kan man helt plötsligt reagera på alkohol så här, någon som hört något sådant ?

Idag har jag jobbat hela dagen, gjorde inte något direkt med tanke på skitvädret ! Nu får det väl ändå ta å bli lite varmare ute. Blir vansinnig om vi inte får någon vår i år heller !

Nu är jag ledig i 3 dagar, ska bli skönt ! Hänga med familjen, träna och komma ikapp här hemma. Tvättkorgen svämmar över rätt rejält !;)

Bjuder på lite inspo från Pinterest i brist på egna vår bilder :)

Kram A





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar