tisdag 19 april 2016

Lekland, baby girl & workout !

Hej vänner !

Sitter just nu på Leos lekland och väntar på att dagens kalas ska komma till ända ;)
Livia är på en klass kompis kalas och Vidar är och leker någonstans med T just nu. Vi delar lite på d, just nu är jag Väsk vakt ;)

Idag har jag varit & tränat på gymet, så skönt och jag är väldigt pepp just nu. Framförallt vill jag komma igång ordentligt med löpningen igen nu till våren :)

På lunchen träffade jag kusin vitamin för en dejt. Åt grekiskt och skvallrade, mysigt att ses så där mitt i veckan ibland :)

Var upp till Gränby centrum innan jag hämtade tjejerna i skolan. Hittade så jäkla mycket snyggt ! Om man ändå vore rik ;)

Fick ett härligt sms också imorse från Anna. It's a girl !!!!❤️
Å så roligt för dom att få en lite tjej ! Snart har dom en av varje ! :)

Imorgon är det dags för jobb igen, ska bli super kul ! Hoppas på bra med drag i huset :)

Ha en fin kväll babes !

Kram A



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar