lördag 22 november 2014

Så mycket bättre...

ja det kan man verkligen säga ! Efter en sådär säsong så var det äntligen Carolas tur och som hon rockar ! Man vill ju bara ställa sig på soffbordet och sjunga med i varenda låt !:)
Så mycket energi och så mycket nostalgi ! Tänk när jag och min bästis Lollo satte på bandspelaren med Carola och hoppade å sjöng i sängen hemma i fålhagen, det var tider det !;)

Idag har jag varit hemma med barnen, har haft stand by idag men då vi inte har någon trafik från arlanda på lördagar så var sannolikheten rätt stor att jag skulle bli ledig !:)

Jag och barnen har bara hängt, pysslat och myst ! Livis åkte till mormor och morfar på em då hon skulle sova där. Vidar somnade sju så detta resulterade i en mysig kväll med min kära framför tv'n med lite ost, kex och vin !:)

Imorgon jobbar jag em och kväll. Sen är jag ledig mån och tisdag, tänkte åka och besöka fina Frida och titta på deras nya lägenhet ! Sen blir det lite stall i veckan och äntligen färdigställande av badrum !!!:) som vi längtar, nästa helg då ligger jag där med ett glas bubbel i vårt nya hörnbadkar och bara njuter !;)

Ha en fortsatt fin kväll och helg vänner !

Kram A

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar