lördag 15 november 2014

Fredagsdejt och flashdance !

god morgon vänner !

Sitter i soffan och äter frukost å tittar på Nyhetsmorgon, så mysigt !:)

Ungarna har sovit hos mormor och morfar inatt då jag och mannen hade dejtkväll igår. Vi var till Meza för lite god mat. Sen gick vi till hotell gillet och tog en drink innan vi åkte hem. :) en super mysig kväll med min älskling !:)

Idag ska jag och mamsen till Stockholm. Det är dags för oss att se flashdance och jag är så taggad ! Ska bli kul med en hel dag med min älskade mamma ! Musikal, vin och utgång ikväll i Uppsala !:)

Snart kommer hantverkarna och sätter upp gipsskivor i badrummet. Fy fan vad det är drygt att renovera ! Vill att det ska bli klart nu så vi slipper åka till mamma å pappa för att duscha !

Hoppas ni får en fin lördag och att ni har några roliga planer !:)

Kram A


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar