torsdag 20 november 2014

Noll soltimmar...

i Uppsala under november !!! Inte undra på att man är så trött och energilös. Man har väl d vitamin brist så det skriker om d !

Nä nu får det gärna komma lite snö så det blir ljust och fint på backen !:)

Imorse kom jag hem efter en natt i Billund. Jag och mannen har på dan åkt runt och gjort lite ärenden. Typ fikat, köpt julstjärnor till vardagsrummet, letat julgran och ätit lunch ! Massa viktigheter alltså !;)
Köpte gigantiska röda stjärnor som kommer att bli ursnygga i våra fönster !

Temat för julen blir rött, vitt och grått ! Snyggt som attan :)

I helgen har jag stand by, redan blivit utkallad både fre och sön så nu står mitt hopp till lördagen !;) nån mys dag hemma med familjen vill man ju ha i helgen hur roligt jobb man än har !;)

Nä nu ska jag titta på gårdagens avsnitt av bonde söker fru som jag missade igår då jag höll på som bäst med att servera danskar vin i kabin ! Oj ett rim fick jag till där också hehe !;)

Kram A


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar