tisdag 11 november 2014

Inga ursäkter...

alltså jag vet, suger på att blogga just nu ! Men det är verkligen ap tråkigt att skriva inlägg utan bilder. Jag har med andra ord fortfarande inte lämnat in min telefon !:(

Igår åkte jag upp till Östersund från Bromma. Passade dock bara upp så inget jobb förrän idag. Klev upp vid den härliga tiden 5.30 ! Behöver jag nämna hur trött jag var !;)

Flög två legar linecheck på min kollega Maria och det kändes riktigt bra ! Nu hade jag ju en exemplarisk kollega att checka så inte mycket att anmärka på där inte !:)

Tog en lunch på arlanda innan jag for hem. Åt på skygrill som ligger i sky city, grym mat !

Sen har jag bara varit hemma med familjen. Har haft två killar hör nu på kvällen som har flytspacklat golvet i badrummet. My god vad jag vill att det ska bli klart snart !!! Får krupp på allt damm, springande och att åka till mamma och pappa för att duscha !:( men den som väntar på något gott... Snart så ligger jag där i bubbelbadkaret med ett glas vin !:) längtar !!!!!!!

Imorgon ska jag till stallet efter lämning på dagis. Jobbar kväll med övernattning i Kalmar imorgon så får passa på att göra saker på dan. Men sen är jag ta mig fan ledig i sex dagar, whop whop!!!;)

Har planerat in en dejt kväll på fredag med mannen och sen så far jag och mamma till Stockholm på lördag för flashdance ! Hur kul blir inte det !:)

God natt fina ni !

Kram A



1 kommentar:

  1. Mysigt med tjejdejt med mamsen! Och ni kommer inte bli besvikna Flashdance var toppenbra! Kram

    SvaraRadera