måndag 17 november 2014

Det tog bara åtta mån...

god kväll i stugorna !

Har just lagt mig i sängen med nya wellness, kvalitetstid deluxe !

Idag har jag som sagt varit hemma med Vidar, han har varit hyfsat pigg men får vara hemma imorgon också så han piggnar på sig ordentligt !:)

Har gjort några små ärenden idag som att åka till affären och en sväng till rusta.

Vi har två fönster i vårt kök/vardagsrum som inte har varit så där jätte roliga. Vi har som sagt väldigt högt i tak vilket genererar stora fina fönster ut mot terassen men dessa två fönster jag haft lite ångest över ligger på sidorna. Har haft svårt att bestämma om jag vill ha gardiner eller inte !? Är lite smått allergisk mot just gardiner ! Det ger ju trots allt ett lite mer ombonat intryck så jag slängde upp några på prov och blev faktiskt sjukt nöjd !:)

Imorgon ska jag åka tillbaka till rusta för att inhandla två gigantiska julstjärnor till våra vardagsrumsfönster. Tänkte mig röda i år då vi har allt i vitt och grått hemma. Blir nog riktigt juligt och fint !:)

Imorgon blir det en sväng till stallet och sen ska Livia till tandläkaren på eftermiddagen.

Hörs imorgon !

Kram A


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar