lördag 8 november 2014

Livet kom i mellan...

god kväll vänner !

Ja som ni kanske märkt har jag haft en blogg paus i veckan. Jag har haft en vecka med mycket jobb, sjukdomar, trasig mobilkamera och allmän blogg torka ! Men nu är jag tillbaka dock fortfarande med en paj kamera men ska lämna in den i veckan är det tänkt !;)

Som sagt mycket jobb i veckan som startade med en två dagars kurs på Bromma flygplats. Jag har utbildat mig till instruktör och ska lära upp nya värdinnor men även checka gamla på deras årliga checker som vi har ! Ska bli sjukt roligt och nu på tisdag gör jag min första check uppe i Östersund !:)

Veckan har även bestått av en middag med en kär vän. Jag och Thessan var ute och åt god mat å drack lite vin, mycket trevligt !:) däremot började jag känna redan på kvällen att en förkylning var på g, mycket riktigt på morgonen vaknade jag med ont i halsen och bultande bihålor !:( är fortfarande lite hostig och hes men känner mig hyfsat pigg. Jobbar imorgon så hoppas rösten håller vid annonseringarna ! Passagerarna lär ju tro att jag festat hela helgen annars !;)

Imorgon är det fars dag men min kära man fick sin present från mig och barnen redan igår. Jag och presenter alltså ! Har så svårt att vänta när jag väl köpt något haha. Blir som ett barn och kan nästan inte låta bli att säga vad jag köpt :)

T fick iaf ett par skit snygga skinn boots från Gant. Hittade dom på taxfreen på arlanda och kände att det stod Tobias skrivet på dom :) han blev iaf jätte glad och dom kommer han kunna ha i många år !

Livia fyllde år i tisdags. Hela fem år blev min lilla skrutta !:) kan inte fatta hur snabbt tiden går !? Tyckte inte det var längesen vi kom hem med henne från bb samtidigt som det känns som att hon alltid funnits här hos oss !

Idag hade vi iaf kalas här hemma för henne. My little pony tema för hela slanten !:) sju st tjejer som var här och röjde på dan ! Väldigt lyckat och Livia var mer än nöjd !:)

Ja just det i måndags började vi renovera badrummet också ! Ja ni hör ju, kaos vecka !!!;) är skönt att det är igång nu iaf och snart får jag bubbla i mitt nya hörnbadkar :)

Idag blir det ost och kex kväll med mannen när han kommer hem från jobbet ! Sista dagen med frossa innan jul. Kläderna börjar spänna och jag känner att jag tappat både motivation och lust till allt och jag vet att det beror på sockret ! Mår inte bra av det och känner att jag behöver en detox ! Så imorgon börjar jag och håller det strikt fram till julveckan, här ska räknas points !;)

Nä nu ska jag ta ett glas vin hehe !:)

Kram A

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar