tisdag 2 december 2014

När lusten tar slut...

Hej vänner !

Fy skäms vilken dålig bloggerska jag är just nu !:(

Man kan säga att jag kommit i en liten svacka... Det har varit sjukt mycket här hemma med renoveringen lägg sen till två barn, jobb och man som ska ha sitt så har energin till allt annat försvunnit helt !;)

Är så sjukt tråkigt att inte ha någon fungerande mobil kamera också ! Är ju van att ta mycket bilder och lägga upp outfits mm. Inte mycket av den varan just nu kan man säga !

Nu är iaf vårt badrum äntligen klart å GUD så bra det blev !!! Är sjukt nöjda med val av kakel, möbler etc !:) barnen älskar nya badkaret ( och mamman i huset såklart ) å badar mer än gärna varje kväll efter dagis, så mysigt ! :)

Imorgon ska jag upp ap tidigt och flyga Tammerfors. Skulle ha flugit kortnatt imorgon men det var kort om folk så op frågade om jag kunde byta pass och det säger man ju inte nej till när det betyder att man får sova hemma istället !:)

Lovar att bli lite bättre med bloggandet nu framöver ! Trist att sluta med något man ändå hållt på med ett tag nu !;)

Kram A




4 kommentarer:

  1. Hej!
    Så mysigt ni har det!

    Hur går det med viktväktandet?
    Håller du vikten och räknar points fortfarande?
    Tränar du lika mycket som när du gick ner i vikt?

    SvaraRadera
  2. Hej ! Tack så mycket :) jag kör fortfarande vv, unnar mig kanske lite mer på helgerna nu när jag nått min målvikt men i veckorna är jag hård !;) träningen har helt gått åt fanders ;) jag är lite antingen eller och kommer jag i en svacka så har jag väldigt svårt att komma tillbaka !!! Har fryst mitt gymkort nu under dec och ska försöka komma igen efter jul och nyår !:) ligger ungefär på samma vikt, nått kilo upp men det känns ok ! Man måste leva lite också... ;) kram

    SvaraRadera
  3. Så egentligen spelar det ingen roll för din vikt om du tränar eller inte?
    Fyller du i pointsappen varje dag?
    Vad lugger din målvikt på?

    SvaraRadera
  4. Träningen gör så att jag blir fastare i kroppen och vill man gå ner dom sista envisa kilona så spelar träningen in ! Men självklart är det 80 % vad du stoppar i dig som avgör din vikt...
    Jag har appen kvar och tittar points värde på varor lite då och då men jag fyller inte i varje dag längre !
    Jag är 1,66 lång och väger 56-57 kg. Är nöjd med vikten men skulle vilka bli lite fastare i kroppen därav vill jag komma igång med träningen igen !:)

    SvaraRadera