onsdag 3 december 2014

Nu tändas tusen juleljus...

Är det något som är sjukt mysigt nu under dessa mörka månader så är det att tända ljus i hela lägenheten och mysa ner sig under en filt i soffan med ett glas rött !:) just precis det gör jag just nu och som jag njuter !!!

Imorse ringde klockan 5.10 ! Tungt men skönt att vara hemma redan vid tio igen. Var väldigt lugnt med passagerar denna morgon så jag satte mig längst bak i kabin med en kopp kaffe och njöt av en otroligt vacker soluppgång !:) just dessa tillfällen känns det som att man inte kan ha ett bättre jobb !:)

Resten av dagen har spenderats hemma med slapp hemmafix och min underbara familj ! Är så glad som har mina älsklingar !

Snart börjar bonde söker fru. Min och mannens favvo program näst efter EMS såklart !;)

Ha en fortsatt fin lill lördag vänner !:)

Kram A




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar