måndag 28 juli 2014

Värmebölja !

Asså shit vad det är kvavt hela tiden ! Blir helt matt av den här hettan... Vill bara kunna snöra på mig skorna å ut på löptur utan att smälta bort ! Längtar lite tills hösten trots att det känns lite tabu att tänka så när vi äntligen har en ordentlig sommar !

Vi var till stranden efter frukost men molnen blev bara större och större så vi stannande inte jätte länge. Åkte hem och åt lunch istället, blev rester från gårdagens hemmagjorda vv pizza. Älskar verkligen den pizzan och känns skönt att kunna äta något såå gott men som ändå är nyttigt !:)

Känns skönt att ha kommit in i nyttig vardagen igen ! Har säkert gått upp 5 kg under sommaren, men dom ska banne mig bort nu innan jag börjar jobba igen !!! Är så peppad och då finns det inget i världen som kan sabba det !

Idag har jag en klänning på mig som jag hittade på DEA. Köper verkligen aldrig något där, men denna satt i skyltfönstret och jag gillade den skarpt !

Nu ska vi börja fixa med en tavelvägg som vi beställt foton till !

Kram A






2 kommentarer:

  1. Kikar in och säger hej :-) Mysig blogg du har :-)

    SvaraRadera
  2. Åh tack så mycket ! Började tro att jag var själv haha !;)

    Kram

    SvaraRadera