tisdag 15 juli 2014

Förlåt !

Jag är verkligen usel på att uppdatera just nu... Har gått in i semester mood och har inte så mycket intressant att skriva om känns det som ! Men ska bli bättre, lovar !!!;)

Idag var T tvungen att åka in en sväng till jobbet så jag och barnen har roat oss själva !

Åkte en sväng till Gränby centrum. Hittade en strandväska på lindex rea och så fick livis en top.

Känns som det var mest skit i butikerna just nu... Dålig rea och bara massa gammalt skräp ! Längtar faktiskt efter höst kläderna, dom är roligare än sommar kläder tycker jag !

Vidar sover just nu men när T kommer hem och han vaknar ska vi nog ta oss ut till en lekpark eller nått !

Ska även försöka komma ut på mitt första löp pass på väldigt länge... Har lagt fram tränings kläderna iaf haha !:)

Nä men allvarligt, självklart är det härligt med sommar, vin och annat smått å gott ! Men jag har ju som jag berättat om ett ät beteende som inte är särskilt bra och stabilt. Överäter i princip allt och nu börjar jag faktiskt må riktigt dåligt över mitt "dåliga" jag ! Kläder börjar spänna, jag är lat och grinig... Längtar till ordning och reda å inte lördag hela veckan som det har blivit nu !!!

Hörs sen !

Kram A





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar