tisdag 1 juli 2014

I'm back !!!

God kväll vänner !

Äntligen är jag tillbaka efter en magsjuka från hell... Har mått skit i typ 1,5 dygn med hög feber och magkramper !:( inte vad man önskar på sin sem !

Igår kom mamma och pappa ner till oss. Som vi har längtat ! Skönt att dels få lite avlastning med kidzen men sen så har vi så roligt och mysigt ihop med dom !

Idag har vi varit till stranden en sväng, käkat lunch på favvo resturangen Alejandro i La Zenia och grillat på kvällen. Har dock tagit det försiktigt med mat och dricka idag då jag fortfarande känner mig lite knas i magen. Enda positiva är att nu har jag nog gått ner dom där kilona jag la på mig vecka ett haha !;)

Var även en sväng med mamma till några butiker här i närheten för lite shopping. Hittade lite smått och gott som jag kan visa imorgon !:)

Nu ska jag lägga mig och sussa, god natt !

Kram A








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar