söndag 6 juli 2014

All good things come 2 an end !

God kväll kära ni !

Har just lagt mig i sängen efter en mysig avslutnings kväll här i Spanien. Mamma och pappa åker tidigt imorgon bitti och vi far hem på eftermiddagen, snyft !!!

Samtidigt som det ska bli skönt att komma hem och få lite rutiner igen och framförallt få sova i sin egen säng igen så är det såklart sorgligt att denna resa nu är över...

Har haft fantastiska veckor med sol, bad och god mat ! Älskar verkligen torrevieja och kan varmt rekommendera denna stad som har allt !

Igår hade jag en underbar dag då jag åt lunch med en nära vän och gammal kollega från charter tiden ! Hon bor här nere och självklart måste vi ju passa på att ses när vi är på samma ställe !:) hade en super trevlig lunch och vi hade som vanligt en miljard saker att prata om ! Sandra om du läser detta så är du en fantastisk människa på alla sätt och vis och jag är evigt glad och tacksam som har lärt känna dig och ha dig som vän ! Du är min lilla tomte !;)

På kvällen igår hade jag och mannen dejt. Vi var in till torrevieja stad och åt gott, shoppade lite och strosade längs hamnen. Så härligt att få lite egentid och bara få vara vi... Välbehövligt !:)

Idag har vi varit till stranden i la zenia för sista gången denna resa, ätit avslutnings middag och bara umgåtts.

Vi har halva dagen imorgon också men tänker inte göra något speciellt. Blir poolen eller köpcentrumet, beror på vädret !:)

Bjuder på lite bilder från igår och idag !

Kram A









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar