onsdag 16 juli 2014

Lekparks häng.

Hej på er !

Idag har vi haft en sån här mellandag... Halv dåligt väder och inga planer alls !

Vi är en trött familj så vi sov ända till tio ( Vidar halv elva, gah ) !!!! Så efter en väldigt sen frukost tog vi en sväng till en lekpark som vi hört gott om. Var helt ok om inte så jätte mycket för Vidar kanske !

Efter det åkte vi å åt lunch, tog en räksallad som var god ! Fick knappt igen knappen på mina Nudie jeans imorse så nu är det kris och panik haha !!!;)

Annars har vi bara slappat, handlat lite till middagen och umgåtts hela familjen !

Imorgon tänkte jag starta med en löp tur. Fy vilken träningsvärk jag hade imorse men förhoppningsvis har det lättat lite mer till imorgon !:)

Sen är vi bjudna på middag hos vänner i vattholma. Sover även över då man vill kunna ta ett glas vin eller två !;) så mycket för den dieten !;) svårt på sommaren att komma tillbaka till ett hälsosamt liv då man umgås även mitt i veckorna med vänner och familj och det ofta blir lite festligt ! Men snart börjar jobb och dagis igen så då blir det per automatik en mer hälsosam vardag !

Nu ska jag lägga mig i sängen och läsa nya mama tidningen !

Gott natt !

Kram A



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar