måndag 21 juli 2014

Ny klänning, middag & pw

God kväll vänner !

Har just hoppat i säng efter kvällens Beck film på tv'n. Säkert sett den 3 gånger förrut men sommar tablån är lite smal just nu !;)

Jag har tidernas värsta träningsvärk i vaderna ! Kan knappt gå... Ser ut som att jag är hundra år haha ! Ändå stretchade jag efter Zumban igår men det hjälpte tydligen inte !

Tog även en power walk efter middagen, kändes hyfsat just då men ännu värre nu efteråt ! Men nu jäklar ska den här mamman bli fit igen !;)

Till middag blev det en super god och matig sallad. Hade i bl.a. keso, avokado, oliver, räkor och äggvitor ! Blev hur mätt som helst :) har en dille på avokado och oliver just nu !

Här är även en bild på en fin klänning jag fyndade på lindex rea idag ! Blir nog outfiten för morgondagens dejt med mannen min !:)

Kram A





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar