onsdag 30 juli 2014

Hälsans dag.

Hej på er !

Har nu placerat min rumpa i soffan med massor av skvaller tidningar !:)

Denna dagen har gått i rasande fart. Imorse var vi med kidzen till Leos lekland så dom skulle få leka av sig lite. Var rätt mycket folk men det förstod vi nästan då vädret har varit piss idag !

Efter lunch som fick intas på stående fot då jag var lite sen och stressad till ett läkar besök på arlanda. Behövde förnya mitt certifikat inför jobb starten nu i augusti !:) allt gick jätte bra och jag är hälsan själv haha ! Nu är det bara ut och flyga igen, Gud så jag längtar nu !!!

När jag åkte till arlanda körde jag genom värsta ovädret någonsin ! Bilar var tvungna att stanna mitt på motorvägen då man inte såg något pga allt regn ! Sen blixtrade det så jäkla mycket så jag nästan blev lite skraj !;) men men jag kom fram iaf och med marginal !

Blev även en löptur när jag kom hem och det gick jätte bra ! Kände mig riktigt lätt i benen trots att träningen är lite sporadisk just nu. Pallar inte att träna när det är så jäkla varmt !

Till middag blev det grekiskt tema. Biffar, grekisk sallad och tzatziki, super gott !!!

Hörs imorgon vänner !

Kram A





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar