fredag 15 januari 2016

Hej mitt vinterland !

Godmorgon på er vänner !

Fy vad kallt det är, burr. Det är vackert att titta ut på men jag är inte jätte sugen på att klä på mig å gå ut !!!
Vidar och jag tog lite sovmorgon idag och jag tänkte lämna honom vid tio. Känns onödigt att stressa iväg på morgonen när jag jobbar eftermiddag !:)

Jag har alltså kommit igång nu med att flyga igen och det är SÅ kul !!! Jag har mina sista "elev" turer  idag sen får jag stå på egna ben :) har haft sån himla tur och fått den mest fantastiska purser man kan få ! Hon är lugn, förstående, varm, omtänksam och jätte jätte snäll ! Så glad att jag fick just Tina som min stöttepelare ❤️

Idag är det en eftermiddags tur till Paris vi kör. Sen bobbar jag hela helgen med bla en skidcharter imorgon. Mycket helg jobb just nu och det känns lite jobbigt då det blir lite tid med familjen. Både dom och jag är ju van att jag är hemma jämt !;)

Nä dags att fixa iordning sonen för dagis !

Kram A



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar