onsdag 6 januari 2016

Brum brum...

Hej på er !

Hoppas ni mår bra ?

Idag har jag och Vidar varit ut och hämtat livis som sov hos sin kompis milia i Örsundsbro. Var lite orolig att vi skulle få hämta henne mitt i natten då det var första gången hon sov över hos en kompis. Som det dessutom var ett tag sen hon träffade, men det hade gått jätte bra och hon har haft super kul ❤️ Stora tjejen !

På eftermiddagen åkte jag och mamma iväg för att hämta en racerbils säng till Vidar som jag hittat på blocket. Tung som satan och självklart gick den inte in i hissen när vi kom hem... Så tre trappor upp fick vi bära den jag och mamsen ! Som värsta träningspasset och eftersom både mamma och jag är förkylda och hängiga så flåsade vi värre än två 90 åringar ;) men skam den som ger sig, upp kom den och Vidar är överlycklig !:) nu hoppas vi han sover som en prins ikväll !

Idag är sista dagen på Storvreta cupen och jag får min man tillbaka ❤️
Han har jobbat 12-13 timmar varje dag 5 dagar i sträck nu så blir skönt för honom att komma hem vid sex idag, få lite god mat, ett glas vin och krama sina barn ! Vidar har inte sett T sen i lördags då han har sovit på kvällarna när T kommit hem och sovit när han gått på morgonen...

Så ikväll är det familjemys deluxe ❤️

Kram A


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar