måndag 4 januari 2016

Nya vingar !

Godkväll vänner !

Sitter just nu i soffan under en tjock filt med massa ljus tända å tittar på Ice age med dottern. Så mysigt men attans så kallt det är nu, burr !

Idag har vi haft avslutning på utbildningen. Vi hade lite charter utbildning på dagen och efter lunch var det dags att ta på sig uniformen och få våra efterlängtade vingar !:)

Är så otroligt stolt att tillhöra SAS cabincrew och det ska bli fantastiskt kul att nu äntligen få komma ut och flyga våra fina Boeing 737:or ❤️

Har även lärt känna jätte fina människor som nu även blir mina kollegor och förhoppningsvis får vi flyga tillsammans snart !:)

Nu är jag ledig tre dagar innan min första tur på fredag. Då går jag direkt på en tredagars slinga och kommer sova både i Göteborg och Kiruna. På lördag flyger jag till Malaga tur och retur så får sno lite sol när vi står på plattan inför vår turn around ;)

Denna vecka ska jag försöka hinna klippa mig, fixa ögonbrynen och samtidigt roa barnen som är lediga även denna vecka.
Imorgon ska vi på besök hos livis gamla kompis milia från dagis som nu har flyttat. Kul att dom fortfarande kan hålla kontakten !:)

Ha en fin kväll så hörs vi snart ❤️

Kram A





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar