fredag 1 januari 2016

Happy New year ❤️

Hej på er !

God fortsättning och hoppas ni inte är allt för bakis !;)

Här är vi allt annat än bakfulla då vårt nyårs firande bestod av myskläder, godis och Bingolotto haha !

Jag är tok förkyld och idag känner jag mig även lite febrig så vi tar det lugnt hemma hela dagen och förmodligen helgen också...

Julen har varit jätte bra i år ! Ingen kräkfest som förra året !;) får hoppas vi klarar oss denna vinter, "peppar, peppar" ;)
Vi firade hemma hos min moster med familj. Åt gott, drack gott och öppnade julklappar så att det stod härliga till ! Barnen åtminstone ;)❤️

I mellandagarna så har det inte varit ngn ledighet för oss i år. T jobbar på Storvreta cupen och jag går min kurs på SAS.

Blir klar på måndag äntligen då det är ving utdelning !:)

Börjar flyga nästa fredag. Första turen går till Athen :) ska bli väldigt roligt och spännande ! Kommer att vara galet nervös, så mycket att hålla reda på nu i början när man är ny innan alla rutiner har satt sig.

Hoppas ni får en mysig helg vänner !

Kram A


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar