torsdag 17 december 2015

Full rulle var det här !

Hej på er ❤️

Ja herregud, denna vecka alltså !!! Två luciafiranden med barnen, TRE kalas på Leos för livis och sen en dejt med maken samt vänner igår. Vem har tid att jobba liksom ;)?

Igår var alltså jag, mannen, kusin och hennes man på par dejt. Vi tog ett glas vin på la parilla och sen middag på forno. Super trevligt och skönt med lite vuxen tid !:)

Igår var även livias julfest på skolan. Dom sjöng och sen var det fika med båda förskoleklasserna. Jätte fint och bra samordnat. Man får sånna Flashbacks från när man själv gick i skolan !

Idag har jag storhandlat, städat och tränat. Hemmafru sysslor alltså ;) men snart är det slut på markservicen här hemma iaf på heltid. Fick mitt schema på SAS i veckan och första flighten går till Athen ! Dock bara fram och tillbaka å sen passar jag ner till Göteborg för övernattning. Är så sjukt taggad och det ska bli galet roligt med nys kollegor och flygplan !:) även om jag kommer att sakna alla på braathen ❤️

Imorgon ska jag till Arlanda. Lämna tillbaka allt på gamla jobbet och hämta lite saker på nya. Ska även sätta mig på crewbasen å plugga lite.

Ha en fin helg vänner !

Kram A








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar