fredag 4 december 2015

Idol final 🌟

GodkvÀll vÀnner !

SÄ glad att se att det ÀndÄ tittar in lite fina lÀsare fortfarande Àven om jag Àr en usel bloggare just nu !;)

Sitter just nu och tittar pÄ idol finalen och Àter pepparkakor... Spar vinet till imorgon dÄ jag Àr grÀsÀnka ikvÀll ;)

Idag har jag trÀnat pÄ dagen och sen har jag mest suttit inne och pluggat. Pluggat pÄ vadÄ, tÀnker ni !?;)

Jo pÄ Boeing 737 !!!:)
Har fÄtt jobb pÄ SAS nÀmligen. SÄ himla roligt och jag Àr sÄ peppad !

Kursen börjar den 21 dec sĂ„ slutar pĂ„ mitt jobb den 18 dec. Förhoppningsvis sĂ„ hinner jag tillbaka och flyga nĂ„n sista gĂ„ng till. Ska till lĂ€karen pĂ„ mĂ„n och titta örat, Ă„ nu bara mĂ„ste det vara bra  hoppas jag !

Men lÀngtar riktigt mycket nu efter att fÄ sÀtta tÀnderna i nÄgot nytt ! FÄ lite kollegor i kabin ska bli enormt roligt efter att ha flugit singel Crew alldeles för lÀnge !;)

Har fÄtt hem nÀsta hela uniformen och den Àr verkligen super fin !

Fick ett ryck idag och klippte lugg igen... Vet inte om jag Ängrar mig redan men Àr sÄ sjukt trött pÄ mig sjÀlv ! Behövde en liten förÀndring och den vÀxer ju ut igen !;)

Imorgon blir det mys lunch pĂ„ stan med kallinarna och mamma Ă„ pappa ! Mys ❤️

Trevlig kvÀll !

Kram A




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar