söndag 22 november 2015

Söndagslunk.

Hej på er !

Hoppas ni har haft en trevlig helg ?
Vi har haft en mysig familjehelg :)

Igår hade vi lunch gäster bestående av Yuri och hans underbara familj. Yuri är restaurang chef på vårt stammis hak forno. Förstå hur mycket vi har varit där när vi tom blir vänner privat med chefen där haha !;) hur som helst hade vi jätte trevligt och åt hemmagjorda hamburgare och drack bubbel !:)

Sen på kvällen skulle vi till burger king för att utfodra barnen och låta dom leka av sig lite i deras lekrum. Oturligt nog så var det ett annat barn som just ramlat och slagit sig där inne och dom stängde av lekavd. Ni kan ju förstå hur arg framförallt Vidar blev, grr !:(
Fick muta honom med pannkakor på forno istället, så vi fick träffa Yuri två gånger igår då han jobbade kväll på forno !;)
T och jag delade på en super god pizza och sen åkte vi hem, la barnen och tittade på så mycket bättre ❤️

Denna helg känns bra "godis" mässigt. Lyckades hålla mig till igår och lagom mycket för en gångs skull !;)

I veckan blir det gym och löpning igen och så hoppas vi på att jag är på rätt spår igen.

Imorgon ska jag till flygdoktorn för mitt dumma öra och sen på ett möte, så blir en tidig kväll och ladda om för veckan. Förhoppningsvis kan jag börja flyga igen denna vecka !:)

Bjuder på lite bilder från ett nystädat hem då vi hade visning i veckan. Förhoppningsvis blir även försäljningen klar denna vecka...

Kram A





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar