fredag 20 november 2015

Kick as !

Hej på er !

Hoppas ni mår bra och inte saknar mig allt för mycket !;)

Just nu sitter jag och Livis i soffan, tittar på tv och äter vindruvor. Vindruvor tänker ni !?;)
Men ja, nu har jag bestämt mig... Det måste bli slut på detta goffande varje helg ! Det är inte bara lördagar längre utan fre, lör och sön, grr ! Detta har ju såklart resulterat i viktuppgång och jag kan inte längre ha vissa av mina byxor !:(

Jag har under min sjukskrivning varit riktigt jäkla lat och det har inte hänt mycket på träningsfronten ! När jag inte tränar så blir jag automatiskt jätte slarvig med maten och jag mår verkligen inte bra av detta !

Men som sagt nu är Råget måttat och jag har nu varit på gymet Tors och fre. Känns super bra att vara igång igen och det är Såå skönt med träningsvärk !:)

Ska även försöka socker avvänja mig och köra bara lite lite godis och endast på lördagar igen !

Idag jobbar T så blev ensammiddag då barnen lämnade mig så fort dom ätit klart ;)
Jag slängde ihop lite bönpasta med pesto & pinjenötter och prosciutto. Super gott och enkelt att slänga ihop.

Har även lite roliga nyheter att dela med mig av ! Men det får bli nästa vecka när allt är klart !:)
Men jag kan avslöja att det kommer ta mig till nya höjder !;)

Ha en trevlig kväll nu och på återseende ❤️

Kram A



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar