lördag 7 november 2015

Kalas.

Hej vänner !

Sitter i soffan med ett glas vitt och njuter av lördagen. Det har varit fullt ös medvetslös hela dagen kan jag säga !;)

Idag var det kalasdags för Livia som fyllde 6 år i onsdags. Hon ville ha det på Leos lekland i år och lat som man är så tyckte jag att det lät toppen ! Då behöver jag varken baka eller hitta på lekar hehe !:)

Dock blev man rejält fattig istället då det är SVIN dyrt att ha kalas på Leos ! Livia bjöd alla tjejer i klassen så dom var totalt 15 st. Men men vad gör man inte för sin lilla tjej !;) nästa kalas kan vi ha i ett stort hus istället :)

Imorse ville livia bli fin inför kalaset. Vi lockade hennes hår, sminkade lite, satte på tatueringar i silver och målade glitter nagellack. Så fin hon blev min stora tjej ! Såg så annorlunda och vuxen ut, nu får hon inte bli äldre !;)

Ikväll blir det ost & kex när T kommer hem från jobbet. Ska även titta på så mycket bättre som jag tycker är kanon i år !
Så bra och intressanta artister. Inte som förra året då det var gäsp varenda avsnitt. Ikväll är det ace of base Jennys kväll. Kan nog bli riktigt bra ! :)

Imorgon blir det ett besök till huset och sen farsdags middag i Sävja ! Mys ❤️

Kram A





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar