torsdag 12 november 2015

I'm alive !

Hej vänner !

Ja ifall det var någon som undrade va fan jag håller hus, så har jag inte ramlat av pinn iaf !;)
Händer bara inte så jäkla mkt i mitt sjukskrivna liv.
Svårt att få till någon riktig vardag när man inte jobbar. Blir så jäkla lat... Vill helst bara ligga i sängen och titta på serier å äta godis ! Det var ok första veckan min inte vackra åtta, grr !

Igår var iaf en super härlig dag. Först tog jag en prommis ner på stan. Tar ca 40 min att promenera så i med hörlurarna och en bra podd så är man nere fortare än fortast !;)
Köpte en skit fin stickad tröja med en påsydd skjort kant längst ner från hm. Har dille på stickat just nu, är så himla varmt och gosigt plus att den gömmer lilla magen som tycks ha blivit lite muffigare ut på senaste tiden, hmm...

På eftermiddagen kom farmor hit och var barnvakt då jag, T, mamma och pappa var på dubbeldejt !:)
Vi åt god middag på forno och sen såg vi Bond på bio.
Hade jätte höga förväntningar på Bond då alla säger att detta är den bästa Bond på länge ! Men jag vette sjutton... Sådär var den ! Men smaken är som baken !;)

Idag har vi varit på banken. Skrivit under dom sista papprens inför vårt bankbyte. Ska få danske bank istället för Swedbank ! Är så otroligt missnöjda med Swedbank ! Opersonligt, segt och inget lånelöfte gör att vi säger tack och adjö !!!
Hört så många som inte får löfte hos Swedbank ! Ska man behöva vara miljonär för att deras jäkla kalkyler ska gå ihop !? Dom verkar inte ha något större behov av att hjälpa sina befintliga kunder och därför är det många som byter till lite mindre banker verkar det som !

Imorgon är det fredag igen, jisses vad veckorna går ! Snart är det verkligen jul igen !:) längtar till första advent. Hela december är verkligen så mysig !:)

Nä om man skulle ta tag i tvätten eller någon annan "rolig" hushållssyssla !;)

Kram A





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar