tisdag 3 november 2015

Testflygning.

Hej babes !

Ja igår var det dags att testflyga mina öron...;) flög Tammerfors tur & retur. Jätte kul att träffa min arbetskollegor igen ! Men tyvärr så kändes det inte bra i örat än så det var bara att ringa vårdcentralen imorse för hundrade gången, suck !

Läkaren tittade och tyckte iaf att det blivit bättre sen sist. Men fortfarande lite svullnad och vätska kvar. Han sjukskrev mig 2 veckor till med förhoppning om att då borde det vara helt bra igen !
Hörde dock på jobbet igår om kollegor som varit borta i 3 mån pga öronen, gah ! Jaja det hoppas vi slippa !

Idag har jag varit till Gränby centrum för lunch med Johanna. Trevligt att hinna ses lite mitt i veckan ibland ❤️
Har även varit på stan och hämtat papper på banken som vi skulle signera. Kan inte fatta att vi köpt hus !? Längtar så galet mycket efter att låta barnen leka på tomten, grilla på vår stora altan och njuta av allt det underbara som är med att bo i hus ! Kan tom längta efter att skotta snö och klippa gräs !;) snacka om vardags motion !

Imorgon fyller Livis 6 år ! Shit när blev hon så stor !? Ska ut och handla inför fikat imorgon, släkten kommer och firar imorgon och sen blir det kalas på Leos för klasskompisarna på lördag !

Bjuder på lite outfits från Pinterest som jag gillar skarpt !

Kram A







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar