torsdag 30 juli 2015

So f***ing boored !!!

Alltså jag pallar inte mer... Kan det inte bara vara nån jäkla dag med sol så att ungarna får bada, ha vattenkrig och känna gräset under deras fötter !:(

Tycker allvarligt synd om dom nu. Hela deras sommarlov har regnat bort och varit kall ! Nu skiter jag i alla som lägger ut på sociala medier att vi ska åtminstone vara glada att vi lever i ett sånt tryggt land bla bla bla !!! Alla kommer att komma tillbaka till jobb och skolor utan någon slags energi alls från den svenska semestern och känner att snart emigrerar jag söder ut ! Hade jag varit rik eller blev erbjuden ett jobb utomlands så hade jag flyttat på studs !;)

Jaja nog med klagande från mig, imorgon tänker jag dricka vin med tjejerna och det kommer att bli skit kul !!!:) ❤️

Kram A



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar