söndag 5 juli 2015

Livsnjutare, svar JA !;)

hej på er vänner !

Nu har äntligen mina ungar kommit hem efter en helg i Orsa med mormor och morfar ! Dom verkar ha haft det super mysigt och inte saknat oss ett dugg ;)

Vi har har haft en riktig vuxen helg med middag på stan och le parc i fredags, 30 års fest för Tobbes vän och kollega igår och idag har vi strosat i Uppsalas gamla kvarter och ätit lunch på Il forno italiano. Jag tog en super god antipasti tallrik och ett glas rosé till. Underbart med semester !:)

Både jag och T är riktiga livsnjutare och tycker att livet blir så mycket trevligare om man tex äter ute lite då & då, unnar sig ett glas vin mitt i veckan och försöker att resa och se världens när man har tid och råd ! Det är ju inte en tävling om vem som har mest pengar på banken när man dör utan hur man har förvaltat dom på vägen !:) sem självklart måste man ju spara och tänka på framtiden också, vi slösar ju inte alla våra pengar på nöjen om det nu är någon som tror det haha !;)

Ikväll blir det ost & kex på terassen och passa på att njuta av den sista värmen inför nästa veckas skit väder, grr ! Hoppas sommaren kommer tillbaka fort igen !

Funderar på bio eller lekland med kidzen imorgon, men först ska jag ut och löpa !:)

Kram A





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar