tisdag 28 juli 2015

Kattvakt...

Japp, vi har blivit med katt denna vecka !;)
Det är Leo, mamma å pappas katt som ska bo hos oss ett tag. Dels så är mamma och pappa i deras husvagn sen så är mamma mycket uppe på sjukan då min mormor är väldigt dålig !:( bättre då att han är här så har dom en mindre sak att tänka på !!!

Idag har jag och barnen varit på bolandcity och fikat, la undan lite grejer på Lindex på rean till morgondagen då det är halva reapriset då ! Så blir en sväng dit imorgon för att shoppa sakerna och sen ska jag byta ett par örhängen som jag fick av min fina make idag !:) dom var jätte fina men väldigt lika ett par jag har så ska byta till ett fjärils halsband jag kikat på ett tag !:)

Sen har livis lekt med Siv idag och vi vuxna har bara slappat och umgåtts. Finns ju inte så mycket att göra i detta sugiga väder, morr !!!

Nu ska jag slänga mig i soffan och äta lite kvarg !:)

Bjuder på lite klädinspo från dagen och kissebilder hehe !;)

Kram A




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar