onsdag 29 juli 2015

Shopping.

Hej på er !

Har just kommit hem och sitter nu i soffan å slappar lite. Båda kidzen är sega och kastade sig över paddorna och mös ner sig under täcket ❤️

Imorse tog vi en sväng till regnbågsparken. En jätte fin lekpark i Gränby som hade en linbana till livias stora förtjusning !:) hängde där en stund och sen hämtade vi upp Anna som ville följa med till bolandcity.

Där åt vi lunch och sen gick jag in på Lindex för att köpa sakerna jag lagt undan. Är så nöjd över mina fynd, framförallt jackan som jag alltid spanat på men tyckt varit lite för dyr ! Nu var det halva reapriset så jag betalade 175 kr istället för 699 !!!!:) galet ! Blir nog den och en svart klänning å lite klackar till på fredag när det blir lite tjejmiddag !:)

Snart ska jag åka med barnen till Tobbes jobb, sen ska jag och kusse Johanna åka och hälsa på mormor på akis. Vill krama lite på vår fina mormor som mår så dåligt !:(❤️

Kram A


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar