tisdag 21 juli 2015

Resfeber !

Godkväll fina ❤️

Ligger och slappar i sängen å tittar på nyheterna, lyssnar på podd, kollar insta och bloggar snacka om multitasking hehe !;)

Idag har vi haft min kusin med familj på lunch, supermysigt och livis har fått lekt av sig med sivan. Är så svårt att roa barnen just nu när vädret är så ostabilt !:( jävla skit sommar rent ut sagt... Lider med dom som hade tidig sem och nu börjat jobba igen ! Själv hoppas jag på åtminstone nån fin vecka innan det är dags för arbete igen !

Har även varit på sjukan idag och hälsat på min mormor. Hon har åkt på lunginflammation och då hon haft cancer i många år så blir det ganska mycket allvarligare då hennes immunförsvar inte är den bästa !:( fina fina mormor så som vi älskar dig allihopa ! Dom sa det på sjukan idag att brist på besök har hon iaf inte !;)

Imorgon så är dagen D då jag och T äntligen drar till Barca !!! Gud så härligt det ska bli, äntligen lite sol, värme och bad denna sommar. Sjukt att man ska behöva åka till Spanien för att få lite värme mitt i juli !

Nu är det dags att få lite sömn och ladda inför morgondagen. Mamma kommer halv nio för att ta över kidzen !;)

Bjuder på lite outfits från veckan i brist på bilder från dagen ;)

Kram A



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar