söndag 28 juni 2015

Sommar sommar sommar !!!

Åh det riktigt spritter i kroppen av lycka ! Är sommaren äntligen här nu, på riktigt ??

Vi har iaf haft en underbar dag tillsammans !

Började morgonen med en löptur, så skönt att springa i solen ! Hade inte hunnit bli så jätte varmt annars hade man nog svimmat haha. Inte van med värme ;)

Efter det tog vi cykeln och cyklade till affären, hade lovat kidzen en varsin glass !:) så mysigt, vi passade även på att köpa lite lunch som vi senare intog på terassen. Låg sen där och solade ända tills jag var tvungen att dra på mig uniformen och dra till Arlanda, suck !

Så nu sitter jag här på crewrummet och väntar på att mitt plan plus piloter ska landa från sin tidigare flight så vi kan ta en sväng till Kalmar och Visby ! Känner mig inte jätte pepp på att jobba när maken sitter hemma på terassen och dricker vin !;)

Imorgon är jag ledig så blir nog Furuvik med barnen om vädret tillåter !:)

Kram A





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar