tisdag 2 juni 2015

Gästbloggande BFF

Hejsan hallå,

Det här är Angelicas BFF som kommer och gästbloggar lite såhär en tisdagskväll.

Anledningen till detta initiativ är att min kära bästa vän som på alla sätt och vis är en sådan inspirerande person bland annat genom hennes fina blogg (som jag läser flera gånger per dag ;) ) inte har kopplat sin blogg till Bloglovin ännu!! Och det går ju inte för sig :) Nu är Angelica inte den mest tekniska personen så hon har bett mig om hjälp med detta. Nu skulle jag inte skryta över mina tekniska färdigheter och jag vet att de som känner mig troligtvis skrattar vid det här laget men jag har iaf lyckats koppla min blogg till Bloglovin så självklart ställer jag upp för min BFF <3

För er som inte vet hur man kopplar sin blogg till Bloglovin så är det såhär det går till:

1. Skapa inloggning på Bloglovin.se
2. Klicka på din profil och klicka på "Your Blog" och sök efter din blogg där. Du kommer då få instruktioner du ska följa.
3. Skriv ett inlägg i din blogg (precis så tjusigt som jag gör nu) där du klistrar in en länk du fått i dina instruktioner från Bloglovin:

<a href="http://www.bloglovin.com/blog/1074021/?claim=tsx35qzj2m6">Follow my blog with Bloglovin</a>

4. Gå tillbaka till Bloglovins sida som du fortfarande har uppe och klicka på "Claim blog"

Klart! Du får då ett mail från Bloglovin med tips för din blogg :)

Och vill ni kika in på min blogg så gör ni det på:

www.iinlondon.wordpress.com


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar