tisdag 23 juni 2015

Dagens outfit.

god kväll vänner !

Dags att sova men ville först titta in och ge er en dagens outfit !;)

Denna kjol köpte jag på rean på Lindex till midsommar, Love it !:) fick dra på och av en kofta under hela dagen då vädret inte velat bestämma sig för om det skulle vara sommar eller höst, grr !

Nu på kvällen var vi en stund till mamma och pappa för en fik. Åt jordgubbar och glass. Jag höll mig enbart till jordgubbarna då det blivit lite för mycket av det goda lately !;)

Imorgon blir det mat hos min morfar som fyller 75 år, mysigt med lite släktträff så där på lill lördag !:)

Hoppas min hosta ger med sig snart, saknar träning !!!

På fredag är det 1 vecka till jag går på sem ! Gud så jag längtar !:) hoppas värmen hittar hit tills dess så vi kan åka å bada som förra sommaren !:) annars får vi hålla till godo med Barcelona som väntar oss den 22 juli, whop whop !!!;)

God natt å sov gott !

Kram A


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar