torsdag 4 juni 2015

Husmorskur...

Hej på er !

Ligger här i sängen och har just skickat iväg Tobbe till affären för att köpa vitpepparkorn ! Blir alltid så jävla nojjig när det går magsjuka och inbillar mig hela tiden att jag mår illa, gah ! Har hört att vitpepparkorn ska vara bra men säkert bara en skröna !? Kan ju inte skada att testa iaf !;)

Idag har vi myst hela familjen. Hängt i lekparken, ätit middag på Vero och strosat i butiker på bolandcity. Dom hade fuckat upp det med livias klipptid så har fått boka om den till imorgon istället, sjukt irri !!!

Hittade världens finaste byxdress på hm ! Lite för dyr men jag kunde inte motstå den !;) ibland hittar man saker som man känner att köper jag inte den här så kommer jag aldrig kunna sluta tänka på den !!!

Var även ut till mamma och pappa för lite kaffe på kvällen. Men nu kom Tobbe hem så dags att trycka i sig lite pepparkorn !;)

Kram A





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar