torsdag 4 juni 2015

Familjedag ❤️

Hej vänner !

Äntligen ser det ut som att vädret ska vända till det bättre.... Hoppas !!! Står inte ut längre med regn, blåst och kyla !:(  idag är det hyfsat fint om än lite blåsigt men det är ju standard här i Uppsala så man börjar ju bli van !;)

Idag har vi barnen hemma med oss. Det går tydligen magsjuka på dagis, igen ! Vill verkligen inte att vi blir sjuka till helgen då vi har planer !;)

Så idag blir det lekparkshäng och så ska livia klippa sig i eftermiddag. Hon har så galet långt hår och det blir väldigt trassligt jämt då hon envisas med att ta ur tofsen, flätan på dagis jämt. Hon är även galet håröm så bättre med lite kortare än till rumpan !:)

Igår kom Pillan förbi, det är en vän till familjen som jag känt sen jag var typ sex år och hon å mamma jobbade tillsammans. Hur som helst hade hon köpt ett par chanelloafers från Kina som hon hade fått fel storlek på, så jag fick köpa dom !:) synd för henne tur för mig !:) har alltid velat ha sådana.

Tobbe och jag är så sjukt sugna på en Kina resa i höst, finns så galet mycket shopping och billigt som attan !:)

Hoppas ni får en fin dag, imorgon är det FREDAG !!!❤️

Kram A



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar