torsdag 28 maj 2015

Vin lunch ☀️

Hej vänner !

Åh vilken härlig och solig dag det varit idag, riktig sommar feeling !:)

Började morgonen med ett besök på gymmet, körde milon gånger två och sen la jag till några fler övningar. Så skönt att ha flow i träningen !:)

Efter gymet så åkte jag hem å körde en sväng med dammsugaren, sjukt nödvändigt kan jag säga !;) efter det så skjutsade mannen ner mig till stationen ( uteservering ) för lunch med Anna. Gud så mysigt vi hade !!! Sol, vin, god lunch och sjukt mycket garv ! Finns nog ingen jag har så roligt med som med Anna ! Vi har exakt samma humor och kan prata om allt, en mer äkta vän går inte att finna !:)

Tiden gick alldeles för fort och helt plötsligt var det dags för hämtning av barnen. Tog med även livis kompis hem och vi gjorde middag och sen gick vi till vår pizzeria och köpte glass. Lekte en stund i lekparken men sen blev det så jäkla kallt så vi gick in och hällde upp ett bad istället.

Underbar dag helt enkelt !:)

Kram A





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar