söndag 31 maj 2015

Morsdag ❤️

God kväll vänner !

Idag är det morsdag, jag har firat min mamma med lite middag och blommor hemma hos dom ! Själv har jag fått äran att umgås själv med mina barn hela helgen då maken är på "konferens" i Barcelona ! Fatta att jag förväntar mig en del presenter nu !;)

Att få barn är bland det mäktigaste man kan vara med om och jag tror inte att man kan förstå den obeskrivliga kärlek man direkt känner för denna lilla människa som har legat och grott i ens mage.

Jag har blivit välsignad med två änglar ( ibland tror jag att det är djävulen själv som är på besök ;) )
Och dom förgyller varenda dag i mitt liv ! Även om det känns som att deras enda mission ibland är att ta knäcken på deras gamla mamma !;)

Jag älskar dig Livia och dig Vidar av hela mitt hjärta och jag ska ta hand om er och stötta er för alltid. Spelar ingen roll vem ni blir kär i, vad ni kommer att jobba som eller vad ni står för som kommer jag att älska er villkorslöst ! Det viktigaste för mig är att ni kan stå upp för er själva, vara lyckliga och respektera alla människor. Då blir jag stolt och känner att jag har lyckats ❤️

En extra tanke till alla er därute som kanske inte har er mamma vid liv eller inte har någon kontakt med er mamma.

Kram A


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar