tisdag 26 maj 2015

Tidig morgon & härlig kväll !

hej på er !

Nu dog jag lite känner jag... Gick upp kvart i fem imorse för jobb ! Flög Åbo & Tammerfors i ett svep och var hemma redan tolv igen ! Skönt :)

Nu är jag ledig i två dagar för att sen ladda för jobbhelg och ensamhelg med barnen då Tobbe drar till Barcelona på fredag, hmm ! Tur att vi har mommo och moffa !;)

Efter dagis följde livis med milia hem så jag fick bara en unge med mig !;) gjorde mat till mig och lill prinsen och sen gick vi ut till lekparken för lite lek i solen !

Efter en stund kom även tjejerna ut och Milias mamma å lillebror så vi tog en sväng till en annan lekpark också. Var ute enda till halv sju så var bara att ge Vidar kvällsmacka, sätta på pyjamas och bums i säng.:) en mysig dag helt enkelt ;)

Nu blir det fruktsallad i soffan !

Kram A






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar