lördag 16 maj 2015

Mardrömsnatt & sol !

hej vänner !

Hoppas ni mår bra och har fått se solen idag !?

Vi har haft kanon väder fram tills nu. Solen har lyst från en klarblå himmel och jag har tankat d-vitamin ! Man vet ju aldrig när den kommer tillbaka...

Igår hade jag en mysig dag. Kom hem från en kortnatt på morgonen så efter att ha skjutsat barnen till dagis så åkte jag hem å la mig och sov till elva ! Så skönt ;)

Sen hade jag en lunch dejt på stan med kära kusin vitamin !:) blev ett glas vin och en god pasta !

Vid tre åkte jag och hämtade barnen och så drog vi ut till mormor och morfar för grillning och övernattning. Jätte mysigt men natten var hemsk !:(

Vidar ville inte alls sova och var väldigt orolig i sin resesäng. Det slutade med att vid ett så ville han komma upp till mig och det var nästan omöjligt att få honom att somna efter det, gah ! Vid tre så fick jag honom äntligen att slumra till i soffan. Detta resulterade att jag fick ligga på en madrass på golvet så att han inte skulle kunna ramla ner ! Sen blev det ju såklart skit ljust på morgonkvisten. Så vid sju slog han upp sina ögon och då hade jag kanske sovit i tre timmar !!! Han var då om möjligt ännu mer missnöjd och skulle bara in till mormors säng för att ligga där och titta på barnprogram !

Jag gick då å lag mig en stund och vilade i gästrummet, fy fan så trött jag var ! Jäkla unge !!!!;)

Han har varit lite små grinig idsg också men det är en förkylning som spökar med snorig näsa och han hostar även rätt mycket. Måste vara anledningen då han verkligen ALDRIG beter sig så här annars !!!

Annars har dagen varit mysig med lekparkshäng och ett glas vin på terassen i solen !:)

Ikväll blir det lite ost&kex framför någon bra film när Vidar har lagt !:) saknar dock min man nu som är i Falun på cup. Hatar att vara utan honom !:(

Ha en fortsatt fin kväll vänner !

Kram A





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar