måndag 25 maj 2015

Möhippa & bröllops outfit ❤️

Hej på er !

Hoppas ni mår fint ??

Här är det fullt upp som vanligt... Jobb, träning, barn och livet i allmänhet !;)

Idag har jag haft stand by men blev ej utkallad så detta resulterade i en mys lunch på Gränby centrum med Anna och gudson ! Så mysigt :)

Handlade lite kläder till livia och ett träningslinne till mig ! Har även köpt en skit fin sommar klänning som jag nog ska ha på midsommar om vädret tillåter förstås !:)

I helgen var jag på möhippa, det är våra gamla grannar och vänner Li & Rickard som ska gifta sig !:)
Vi hade verkligen super kul med allt från skivinspelning, spa och schlager kväll på olearys ! Väldigt lyckad kväll och jag tror att bruden är mer än nöjd !:)

Jag och Tobbe har ju fått äran att vara toastpar på bröllopet och med det kommer ju även en del ansvar. Ska bli jätte roligt men självklart även lite nervigt, vill ju inte förstöra deras största dag i livet ! Har idag beställt en jätte fin klänning från hm som jag hoppas sitter lika fint som den ser ut !:)

Imorgon ska jag upp i ottan så dags att knoppa nu !;)

Kram A




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar