torsdag 18 augusti 2016

Inskolning.

Hej svejs !

Har just krupit upp i soffhörnet, dags att mysa till det sista kvällen innan jag far till England ! Åker dit imorgon på utb och hemma igen på tis... Hua gillar inte att vara borta så länge från familjen men det går nog fort, kommer att vara så späckat schema där borta.

Idag har jag kört inskolning för Vidar på dagis. Lilla gubben ❤️ Det gick dock bra. Han är lite blyg men det kommer nog släppa fort ! Pedagogerna och barnen var så snälla och gulliga allihopa :)

Livia började skolan igår och tycker redan att det är toppen ! Min stora tjej, vad hände med min bebis !? Nu får tiden inte gå snabbare för då flyttar nån ut snart :(

Annars fortsätter vi att pyssla här hemma. Mycket piffande med lampor, ljusstakar etc :) blir så fint så !!!

Nu ska jag ta å äta lite kvällsfika och sen blir det tidig sång då jag måste upp 5.40 imorgon !

Kram A



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar