måndag 8 augusti 2016

Hoodsen & woodsen

hej svejs.

Kom nyss in från en PW runda, fy fan säger jag bara... Så här otränad var det längesen jag var !:(
Denna sommar har det unnats deluxe och det har varit underbart trevligt med mycket gottis men ush var det inte känns roligt när man inser att man gått upp ganska så många kilon och tappat allt var kondisen heter...

Men detta ska det banne mig bli ändring på !!!
Här ska kommas i form :)

Känner mig peppad med både kost & träning, man mår ju så himla mycket bättre när man är i balans.

Annars har dagen varit väldigt lugn för mig och barnen. Vädret har ju inte varit jätte roligt. Ena sekunden regn å blåst medans nästa sekund sol !
Vi har varit till stan och handlat lite, ätit lunch på subway och sen bara myst å pysslat hemma i huset.

Älskar att bo i villa ❤️

Imorgon får vi besök av kusin och dotter, blir mysigt!

Kram A


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar