måndag 15 augusti 2016

Back 2 reality

Godkväll kära ni !

Sitter uppkrupen i soffan med lite tända ljus & en god smoothie i handen. Hösten känns så påtaglig just nu trots att det bara är i mitten av aug... Tänk att förra året var det högsommar värme vid denna tidpunkt !

Lite mysigt är det iaf och inte mindre höstigt blev det när jag idag shoppade lite fina höst kläder !:)

Fyndade på Arn till 70 % idag ;)
Köpte en sjukt fin väska i mullvads färg från DKNY och sen två grå stickade tröjor från second female. Så sjukt fina grejer till galet bra pris, me happy happy ;)

Idag var första dagen på kursen på nya bolaget. Dock var det en riktig slapp start då jag endast var in för att prova uniformen och beställa i min storlek. Tror jag var klar på 1 timme :)
Imorgon är det dags på riktigt och på fredag drar jag till England för utb. på högkvarteret i 5 dagar. Lite ångest då jag inte vill lämna hemmet och familjen så länge men men det går säkert fort när man väl är där.

Nu ska jag mysa vidare och invänta mannen som är på klubbkväll i Alunda :)

Kram A




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar