onsdag 28 september 2016

Dripp dropp.

Godmorgon vänner !

Regnet smattrar på rutan & jag sitter i soffan med en kopp kaffe å bara myser :)
Vidar är hemma med mig idag då vi ska in till ortopeden kl. 14.30...
Denna kille gick ju å bröt armbågen för 2 veckor sen !:( förbannade studsmatta !!!
Så idag ska dom röntga för att se om det läker som det ska och sen blir det 2 veckor till med gips. Han börjar iaf vänja sig att leva med gipset och kör på som vanligt i stort sett.

Annars lunkar livet på i huset. Vi har börjat bygga på övervåningen och nu är allt isolerat och ungarnas rum är uppreglade. Snickarna kommer idag & imorgon för att regla klart för alla rum och sätta upp gipsskivor i taket. Sen kommer el & rörmokare nästa vecka. Det går sakta men säkert framåt men det kommer bli galet bra !
Längtar så tills vi får börja inreda där uppe :)

Idag har jag lite träningsvärk... Step up på nya gymet i Knivsta är anledningen !;)
Alltså shit va jobbigt det var igår ! Trodde jag skulle svimma där ett tag, min kondis är alltså inte så mkt bättre än sist jag tittade in här haha !

Men nu har jag som sagt skaffat nytt kort och där ingår både gym, bad & gruppträning. Så tre dagar i veckan ska jag få till med nån slags träning.

Sen har ju även tant gått & fyllt 30 !!!
Å vilket firande sen :)
Av T fick jag en resa till Barcelona, vi åkte samma dag som jag fyllde ! Bilder och berättelse om den underbara resan kommer.

Sen fick jag pengar av mamma & pappa å farmor. Dom investerades i Bymalenebirger ;)
En jätte fin halsduk och sjukt snygga sneakers !
Fick även ett armband från Gynning från Kallinarna & en hotellnatt i mars från Anna. Hon vill hinna sluta amma först så vi kan dricka vin ;)
Amma tänker ni... Japp jag har blivit gudmor för andra gången till lilla Meya ❤️
Så underbart mysigt med en ny liten bebis !

Nä dags att ta tag i den här dagen :)

Kram A






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar