torsdag 29 september 2016

Barcelona ❤️

Som jag skrev i förra inlägget så fick jag i 30 års present av min kära make en tvådagars i vår favorit stad Barcelona !:)

Vi åkte på förmiddagen på min födelsedag och kom hem sent på onsdag natt.

Skönt att åka till ett ställe man varit på förrut när man inte har jätte många dagar på plats.
Nu visste vi vad vi ville se, göra & äta.
Det enda som var nytt för denna gången var hotellet. Pullman Skipper hette det och var ett 5 stjärnigt hotell vid hamnen.

Hotellet var verkligen jätte fint ! Dock trist när dom tar överpris vid poolbaren... Men men lite lyx får man unna sig när man fyller år !;)

Låter bilderna tala för sig själva men vi hade en underbar vistelse och jag hoppas vi återkommer snart igen !:)

Kram A





















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar