tisdag 4 oktober 2016

Höstdag.

Så mysko väder idag... Ena sekunden kommer det en regnskur & andra strålande sol ! Bestäm dig liksom ;)

Lyckades iaf pricka in min joggingtur när det var sol & härligt. Sprang drygt 3 km & powerwalkade typ 2 km. Har verkligen inte fått upp kondisen som jag önskat än. Känns som det är så jäkla mkt hela tiden och helt plötsligt har det gått 4 dagar utan att jag tränat igen !!!
Men tänker faktiskt inte vara för hård mot mig själv, jag gör så gott jag kan !:)

Igår hade jag & T en liten spontan dejt. Mormor kom hit å tittade till barnbarnen så vi kunde gå ut och äta en bit. Var verkligen välbehövligt och vi kunde bara sitta ner å prata utan en massa avbrott hela tiden ! T jobbar verkligen arslet av sig just nu och vi har minimalt med tid för varandra. Inte kommer det bli mer nu när jag sätter igång å jobba igen heller :(

Vi åt iaf på Biztron och det var som vanligt grymt ! Bland dom mysigaste restaurangerna i Uppsala !

Har glömt att berätta om min mysdag i Stockholm i fredags. Träffade 2 av tjejerna som jag gick flygbukursen med. Vi har verkligen blivit jätte tajta allihopa & har så sjukt roligt tillsammans ❤️
Vi satt på en uteservering på Medborgarplatsen och shit vad det kändes som sommar ! Satt i linne & svettades :)

Imorgon är det som sagt dags för min första flight på nya bolaget. Supernervös och jag har panikpluggat procedurer etc under dagen !
Men det går säkert bra, jag borde ju ha snappat upp någonting under mina 9 år inom flyget !;)

Ha d gott !

Kram A




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar