fredag 6 maj 2016

Nattsuddare...

Ja ingen John Blund har kommit till mig än, så jäkla varmt i sovrummet så går inte att sova !!!!
Men ska inte klaga, efter veckans högsommarvärme så kan man inte va annat än Happy :)

Skulle ha jobbat idag men mamma ringde imorse och berättade att Vidar hade blivit magsjuk under natten :( han ville såklart ha sin mummy så det var bara ringa in vab och sätta sig på cykeln till Sävja då ungarna har sovit hos mormor & morfar i två dagar då både jag & T jobbat.

Han blev bättre mot eftermiddagen men helt sänkt har han varit på dan, bara sovit & legat i mormors säng å tittat på paddan ❤️ Lilla gubben.

Hoppas på en bättre dag imorgon för då är jag ledig och det skulle vara mysigt och få en ute dag med kidzen i solen !:)



Annars i veckan har jag varit på dejt med maken. Var till Aaltos & åt sjukt god mat :) mysigt med lite egentid då Tobbe är borta väldigt mkt nu i maj... Först axa cupen i Falun nu i helgen och sen drar dom med jobbet till Malaga nästa helg. Verkligen super kul för honom... Verkligen... ;)

Älskar Uppsala på sommaren, så fin stad och det finns verkligen sjukt mkt uteserveringar å mysiga restauranger att välja på ! Hoppas vädret håller i sig ett tag nu, det är vi värda efter förra sommaren !







Nä nu är det dags att försöka sova om jag inte ska vara helt död när kidzen vaknar imorgon bitti ;)
Men va fan nu börjar grannarna med nån jäkla dunka dunka också, suck !

Sov gott vänner ❤️
Kram A



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar